torsdag 23 juni 2011

IQ

Jag har idag efter empiriska studier kommit fram till att IQ inte har något med intelligens vid packande att göra :S Gjorde ett sånt där långt onlinetest och fick resultatet "över normal" -trevligt :) men sen märkte jag att jag inte packat med mig några långbyxor. Hur tänkte jag där?

Eller ja... Jag har ju min onepice... Men jag vet inte om jag har sån stor lust att gå till festen i den... :S


Aja, får väl spraya mig som en tok med mygga och stå och hoppa för att hålla värmen eller något... :)

För att jag inte ska bli utsedd till "Årets besvikelse" på midsommar har det nu "uppfunnits" en ny specialanpassad trippel och om jag lyckas med den så slipper jag titeln... (De andra tripplarna innehåller ju sånt jag faktiskt inte FÅR göra)

"Hångla, shaka, kasta disc -dooohdaa, dooohdaaa"
Hångla -Jo jag är nog väldans sugen på att bli upphånglad av en främmande fjortisfull gubbe...
Shaka -Dansa nykter? :-O
Kasta disc -Ja så länge jag inte behöver kasta bra så :)

Jag får nog bara vänja mig vid min nya titel...

2 kommentarer:

Sara sa...

Men onepiecen känner man sig ju så party i :D Plus att den är ju varm.

Lisa Eriksson sa...

Den där trippeln grejar du :)