söndag 26 juni 2011

Midsommarregn

Å regn regn regn föll ner ner ner...

Tur att det är ett så trevligt/galet gäng man var iväg med så att det inte gjorde så mycket att vattnet inte ville sluta falla från himlen :)

Alltid svårt att sammanfatta en sån här helg -finns så mycket roligt att berätta om... Men det blir inte bra återberättat :( Skrattade i alla fall så att jag grinade (och det var jag inte ensam om) plus att jag fick ont i magen. Det är ett gott tecken :) Sen kanske inte själva kullen blev så skoj nykter...

Här har ni i alla fall bilder från helgen :)

Några små komihåg till nästa år:

Jocke är inte grillansvarig
Varken Jocke eller jag är bilnyckelansvarig
Örnott bör sys fast i kudden om man vill ha det kvar
När man är förnöjd kastar man kebaben på sina fötter
Converse är inte regnvänliga
Lovisa har cykelförbud
Somnar man med Pierre får man vara beredd på att han vaknar naken oavsett hur mycket kläder han hade på sig innan!
Pyjamasbyxor funkar alltid!
Sätt inte upp tältet i lutning
Tvätta inte bilen innan
Man KAN bli bakis i tält...


Trippeln? Nja... Jag offrade mig och dansade båda dagarna och disc kastade jag -men icke... Dock åkte jag hiss! :) Alltid något! :)

Inga kommentarer: