måndag 20 juni 2011

Linkeboda

Börjar bli riktigt trött så det får bli snabbversionen av Linköpingstrippen: Jag kom, jag sov, jag fikade ;)

Liten tur på stan hann vi med också -jag och miss rosa :)


Lisa hade spanat in en klänning(!) åt mig. Randig ;) Passade finfint så jag shoppade loss igen! Men nu har jag nog köpstop på randigt...

Fika hos Lotta med en hel drös med folk. Innebandyflickor med bihang, barn och hundar.

Lisa och Mini-Foppa
Väldans trevligt att träffa folket igen -var alltför länge sen. Vet med mig att jag är lite dålig på att hålla kontakten uppe så mycket som jag egentligen skulle vilja... Förstår inte helt varför jag inte lägger mer tid på det... Men men, som en liten tröst är de också dåliga på det :P

3 kommentarer:

Anna P sa...

Himla kul att ses igår!!
Och skönt att du är på bättringsvägen :)

Hoppas vi ses snart igen.
Kram

Ass sa...

Det var det :) Det hoppas jag med -jag styr Cosby mot Linköping igen i sommar :)

Lisa Eriksson sa...

I love rosa :)