tisdag 21 juni 2011

Tunga fötter

Asch då, nu har de ställt till det för mig igen! Mina tunga fötter... Inte heller denna gången "så farligt" 94 på 80-väg -men ändå pengar i sjön :( Fasen... Polisen brukar ju inte stå där! :S Elakt att börja stå på nya ställen...

Men men, i alla fall billigare än i Norge :)

Annars då?

Proverna ser bra ut så jag ligger på samma nivå på medicineringen. Skönt! Får hoppas det kan bli stabilt riktigt snabbt så jag slipper trasa till Karlstad så ofta under semestern. 

Ser fram emot fredag och få åka och härja med Palle i Breven :)


Storasysters toppluva är med! :P


Jesper kommer!!! :) 


Undrar om han har skor denna gång...

Hoppas Jocke mår bättre än det här denna tältning...


Haha, han är ju helt grön :D

Jag kommer i alla fall må bättre än det här! :)


Det här blir bra :) Eller ja, i alla fall roligt :D

Inga kommentarer: