tisdag 30 november 2010

Nytt liv -del 1

Idag smäller det! Nu har min brors (Berras) och min vadslagning dragit igång. Den planerades redan på leksandskryssningen och nu tar vi till slut tag i saken. Kanske lite märkligt att ha just den 30 november som datum -men det finns argument för det också:

Först var planen innan den 27de -men jag ville ha efter min födelsedag.
Sen kom 1 dec som förslag men bror tyckte det var töntigt att ha den första som ett startdatum
Jaha... Måndag den 29de då? Nääääe, måndagar är jobbiga nog som de är!
Tisdag den 30de it is!

Inga mer giftpinnar för mig och inga snuskpåsar för honom!!!

Pris: Ja förutom äran -som är det jag kommer kämpa mest för så står det en specialwhiskey (som jag satsat) på spel (som nog är det Berra kämpar mest för ;) ) och bacardi till mig om jag vinner.


Hur ska det gå? Jag är ganska säker på vinst här alltså... Men han kan ju vara jävligt envis alltså...

Hade planer på att förbättra mitt liv ytterligare från idag med att börja äta bättre. Men hur ska jag kunna lyckas med det med både tårta och negerbollar i kylen?!? Jag har inte karaktär för det... Del 2 får vänta lite ;)

Inga kommentarer: