tisdag 28 juni 2011

Kamelåså

Århus ligger helt fel!! Det går ju knappt att ta sig dit :S Försöker planera en jobbresa dit nästa vecka men det är besvärligt. Färjorna går dåliga tider. Flygen går inte direkt. Blööö... Får nog bli att övernatta i Köpenhamn en natt...

Uff möte med bara danskar... Hur ska jag förstå vad dom säger?!? De förstår ju inte ens sig själva! :P

Annars då?

Jobbar igen -inte så hett men det funkar kroppsmässigt.

Fick tillbaka på norska skatten idag, mycket mer än vad jag trodde, så nu kan jag köpa onödiga grejer!! :) Vad ska det bli? Hmm... Skor har jag kommit fram till att jag behöver i alla fall!


Så här kan man ju inte ha det! Hål... Blev lite nervös på mig själv och min aspberger-light när jag såg att skorna omedvetet stod sorterade efter märke... Men som tur var så avslutade jag med löparskorna (mer adidas) där nere och där bröt jag mönstret :)

Klurar på helgen... Vad ska jag hitta på? Larvik och kolla sommerbandyn? Malmköping och kolla min bror försöka spela beachvolleyboll med höjdrädda skor? Stanna kvar i stan för en gångs skull? Tål att tänkas på...

2 kommentarer:

Anna D sa...

Klart du ska till Malmköping och kolla in Berra, det kan ju bara bli en succé!!!

Ass sa...

Men det ska ju vara massa regn :S