torsdag 30 juni 2011

Dåliga öron

Mina öron är inte gjorda för hörlurar -så enkelt är det! Eller i alla fall inte det billiga krafset som följer med mobiler... Försökte mig på att träna med musik i öronen idag -funkar inte! De bara trillar ur... Får köpa lyxhörlurar imorgon! Fredagspresent till mig för att jag klarat en vecka på jobbet! Det är jag värd!! :D

Förövrigt grymt gött med balle höll jag på att skriva... men jag får nog skriva balkong denna gång så det inte blir missförstånd :) Förövrigt grymt skönt med balkong så här på kvällen i sommarvärmen :) Sitter ute och eftersvettas nu i skön bris. Skulle nästan kunna säga de berömda orden: Life is good -men det är inte riktigt så jag känner annars. Samtidigt vill jag nämligen spela cp-fingret.

Helgen då? Jag veeeeeet inte... Jag vill göra något kul samtidigt som jag inte vill göra något... Hur gör man då? :P Fått ny laptop så den skulle jag ju kunna roa mig med ett tag (läs: svära åt).

Näe, vad sägs om en sommarbild?


Men kom ihåg: Efter solsken kommer regn ;)
/Närking

Inga kommentarer: