torsdag 16 juni 2011

Hur mår du idag?

Till tonerna av gun smoke väcktes jag ur min mycket underliga dröm (med många inslag från pirates märkligt nog :P ). En person med utländsk brytning presenterade sig snabbt utan att jag riktigt hängde med på vad hon sa pga brytningen och frågade sen: "Hur mår du idag?"

"Ööööh, ehhh, va.... Nja, typ bra kanske!? Jag har inte hunnit känna efter riktigt..." något överrumplad kan vi säga :)

Visade sig i alla fall vara en läkare från vårdcentralen som hörde av sig om mina prover jag lämnat i tisdags. Jag hade en inbokad telefontid på måndag med min vanliga läkare så självklart blev jag grymt nervös när de redan ringde :S "Vad är det för fel nu?"

Men, hon ringde bara för att säga att allt såg bra ut :) Så nu är i alla fall njurbäckeninflammationsbiten avklarad :)

Nu ska vi se vad den här dagen kan erbjuda!!

Inga kommentarer: