söndag 8 mars 2009

Spontanparty

Den dåliga människan i mig tog överhanden igår (igen) och det blev som jag skrev tidigare "lite kalas". Jag och Viggy fick sällskap av Sammi också. Värmde upp med melodifestivalen, som skickade vidare den hemska Ugglas... Urk... Sen fortsatte vi med allsång till gitarr tills Sammi inte längre kunde spela :) Tog några bilder :) Avslutade med några youtubelåtar och sen utgång. Där är det lite luddigt, men jag tror nog vi hade skoj :D Jag dansade helt själv när boysen var på toa -då vet ni status på mig :)

Efterfest hos mig, hmm, det var länge sen jag hade det... Tror inte den blev så lång dock utan jag bäddade ner pojkarna i sofforna. Tur att Viggy är kort och kunde ta den korta soffan :)

Idag har vi legat i sofforna och kollat på några filmer, käkat skräpmat. De öppnade inte förens 12 -illa!!! Jag hungrade nästan ihjäl innan!!! Soft dag... 

Nej om man skulle ta någon film till... och vädra... Luktar bakfylla här... :S

Inga kommentarer: