torsdag 19 mars 2009

Dubbelseger

WOOPIDOO!!! Först vinst med laget i träningsmatchen och så kommer man hem och ser att Färjestad gjort det dom ska: Trevligt värre! :) 

Forward blev positionen även idag för mig :) Det är sååååå mycket roligare :) Så nu är jag nöjd! Men varför börjar jag göra poäng nu när klubban är trasig? Borde jag alltid spela med trasig klubba? :) 

Nu tror jag stenhårt på FBK i final... Vore ju passande eftersom jag är i Sverige för finalserien... 

Annars då: Jobbet är slitigt just nu -har fått svårare och bökiga saker. Men faktiskt känns det kul ändå! Kul att få använda huvudet lite även om det blivit några fler timmar än vanligt. 

På rätt bra humör faktiskt... Men helgen blir nog trist... Jag måste måste måste städa... Får väl ta en ordentlig vårstädning... Jag gillar verkligen inte att städa... suck... verkligen inte... Någon som vill tjäna en slant?!? :D

Inga kommentarer: