söndag 1 mars 2009

Malmö -del 4

Det var segstartat igår. Tog emot att dricka alkohol igen... Men så tog jag och badankan ett (alltför varmt -som det ska va) skumbad och efter det -då gick det åt rätt håll i alla fall :) Melodifestival, youtubeande och mer flams, trams och härj. Bergdahl låg i täten hela kvällen och för att se till att han inte skulle somna blev vi tvugna att gå ut... :P

Först ett stopp på en pub och sen in på Swing Inn. Det var lite likt Harriba -på så sätt att det var flera ställen öppna ihop. Dock var det många våningar, korridorer, gångar och avstickare överallt. Stället kändes hur stort som helst! Det var åldersgräns på 28 men jag fick komma in utan någon legkoll. Det är inte bra... Jag börjar alltså se gammal ut... Knäckande... Det visade sig också vara skjort- och/eller kragtvång. Det har jag nog aldrig varit med om tidigare på en nattklubb så där... 

Åt fyllemat på Orvas Korvar både innan och efter utgången -också det lite udda -men gott :) En korv innan -med vitlök -det var ju smart Astrid... Då får man ragg... :S

Sen kommer helgens stora katastrof -Jag glömmer ställa klockan till vasaloppsstarten!!! Åhhh... Röv... Jag ville ju se!!! Men men... Nu blir det soffa och se resten av loppet i alla fall!

Inga kommentarer: