fredag 20 mars 2009

Disneychannel

Tidigare har jag under en längre tid önskat mig disneychannel. Jag vet, jag är för gammal för det... Jäjä, jag gillar tecknat... So?!? :P 

Har i alla fall övervägt att ha något sportpaket som även haft disneychannel i sig men det har aldrig blivit av... Sen jag flyttade till Norge har jag i alla fall haft denna kanal och tittar lite då och då -speciellt på helgen för då visas det filmer och det var ju det jag såg fram emot! Jag tänkte mig att jag skulle få se alla de här bra disneyfilmerna som finns, men inte då... De kör ett fåtal filmer -nyare och ofta uppföljaren -typ tarzan 2, askungen 2, mulan 2... För att inte tala om serierna som visas... Samma avsnitt om och om igen... Snark... 

Hmm... Kanske barn inte är lika känsliga för upprepning... Kanske ett tecken på att jag är vuxen trots allt... 

Inga kommentarer: