torsdag 19 mars 2009

Dåliga och goda nyheter

Igår hittade jag mitt blad till försäljning på nätet :) Lycka! :) Men jag tyckte frakten var för dyr för bara ett litet blad så jag kikade runt om jag kunde hitta något mer -och tro det eller ej, men jag (eller snarare Tobbe) hittade ett par skor ;) Skor kan man väl inte ha för många av, eller?!

Strax efter jag hade lagt min beställning ringde de upp med både goda och dåliga nyheter:
1 -Mitt blad fanns inte längre kvar i svart :( men rött fanns -vilket ju också matchar skaftet... Undrar bara om det är stor skillnad i hårdheten... Aja, det får visa sig, orkade inte kolla upp det -Bättre med ett helt blad i alla fall :)
2 -Skorna var slut i den storleken jag hade tänkt mig men fanns i 2/3 större -vilket var den storleken jag hade velat mellan -så inte heller det gjorde något direkt. Dessutom var det nu halva priset på skorna :)

Summa: Inte helt som jag tänkt men bra ändå :)

Dock: Bara leverans till Sverige så jag får vänta till påsk för att hämta det hos mamma... Snyft... Vänta är bland det värsta jag vet...

På tal om skor... Lacosts modell för i år måste jag också köpa... Lite rosa på, men det får gå ;) Snörning i år dock... Då kanske jag kan visa Kim att jag faktiskt kan knyta skorna :P Hon trodde inte riktigt på mig eftersom jag har kardborre på mina förra :)

Kanske min otjejiga period är över nu när jag själv pratar rosa skor och att det är viktigt att bladet matchar skaftet... Hehe :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

lacost skor!! måste också ha !! ;)

Ass sa...

Försök att inte spy på dom denna gången ;)