tisdag 24 mars 2009

&%¤#¤%#"

Jag blir så less!!! Någon har kört på min bil, IGEN!!! FAAAN!!! Visst, det är inte jättemycket, men det är återigen skrapat på min backspegel som jag nyss fixat... GAAAAAH!!! 

Fattar inte hur det gått till riktigt för det är på sidan som jag har mot trottoaren här hemma... Har någon lyckats skrapa upp den på parkeringen på jobbet?! Det är ju gott om plats där... Ska fan gå ut på parkeringen och leta efter andra bilar som har skrapad lack och haffa ägaren... Suck... :( Bara less... Sen tycker jag inte att man kör på någons bil och kör därifrån utan att ta sitt ansvar... men men... suck...

Aja... träningen gick i alla fall rätt bra och det är match imorgon mot stryklaget. Det kan nog få mig på humör :) Eller kanske lite glass nu kan hjälpa... :)

Förövrigt är början på veckan slut om 2 timmar... 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Arga lappen nästa lixom!

/Lisa mitt i veckan

Eller.. Det är ju fortfarande bara dag 3 av 7.. kanske är början av veckan trots allt..

Ass sa...

Måndag Tisdag= Början
Onsdag Torsdag= Mitten
Fredag Lördag Söndag= Slutet
:)