lördag 21 mars 2009

Häng

Idag har jag hängt med Lisa :) "Nu ljuger du!" -kanske du tänker nu -men inte riktigt... Vi har väl hörts sjuttiotolv gånger, telefon, msn, sms... I like :) Hade gärna haft ett riktigt soffhäng men men... Man får göra det så likt som möjligt :) Tankat hem samma serieavsnitt och kollat på och dessutom kollat samma saker på tv... Ja förutom när jag kollade hockey, då tog hon en powernap :P 

FBK känns starka nu... Allt annat än final är en STOR skräll!!!

Nu har jag påbörjat operation "få lisa till Larvik helgen och veckan innan påsk"... Hoppas jag lyckas ;) 

Annars då: Mitt goda humör och välmående är omskakat... Irriterad... Skönt att få ha pratat av sig lite idag. Känns lite bättre... men jag vill inte stå i pausläge längre...

Min motivation att städa är dock som bortblåst... Började dagen rätt bra med en promenad till gymmet men sen har jag inte haft någon motivation kvar... Gone... I'm gonna do it all tomorrow... ;) 

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Hihihi - me like det här inlägget :)

Nästan ett äkta soffhäng :)


Tur att jag fick vila lite under hockeyn :P

Tjoxen sa...

Men ligg med varandra då!