lördag 7 mars 2009

Nya vantar

Man ska inte handla när man är lite less...
"Behöver jag verkligen det här?"
"Nej men du är värd något, så kanske du blir glad"
"Okejdå :)"
Så köper man något onödigt... 

Blev inte helt onödigt idag, vantar behövde jag ju faktiskt efter förra helgens missplacering, men behövde jag så dyra vantar verkligen? Ja, och behövde jag en matchande halsduk? Hmm... Nja, kanske inte... Men de var fina tycker jag :) 

(slut på modeblogg)

Har även köpt någon lotion mot mina knölar i hårbotten. Hade under min självdiagnostisering (heter det så?) på Internet hittat att botemedlet skulle vara en kortisonlösning, men det hade de ingen i detta landet så jag kom istället hem med en förpackning där det står stort på: KORTISONFRI. Aja :) Så länge det hjälper så :) 

Nu har jag betat av dagens alla punkter på min "att-göra-lista". Till och med varit till gymmet. Inte illa! Men fyyy så tråkigt det är... Kan inte snön försvinna så man kan promenixa istället (utan att vricka fötter och trilla omkull och slå i svanskotan). Träffade de som jag hyr av, som är här över helgen, och i Stavanger, där de bor, var det 12 grader plus igår och han hade varit ute och spelat golf... :-O De hade åkt längst hela kusten hit och här var det tydligen mest snö. Woopidoo... Förövrigt snöar det nu igen... Men jag har bara behövt skotta en gång idag... Bra va?! :P

Inga kommentarer: