onsdag 25 mars 2009

10 orsaker varför jag inte ska vara back

1-Jag suger som back
2-Jag blir så nervös som back att jag bara fipplar
3-Jag är för långsam för att hinna med snabba forwards
4-Jag vet inte var jag ska stå i försvaret
5-Jag vet inte hur jag bör markera
6-Jag har svårt att ta när målvakten skriker fula ord åt backarna när det faktiskt är hans uppgift att ha förstastoplen
7-Jag kan inte spela när det inte finns en center på rätt plats
8-Jag kan inte spela med en annan back som är ännu sämre än vad jag är
9-Jag är inte tuff nog
Men främst av allt
10-Jag tycker inte det är kul!!!

Men men, vi vann... Det var ju bra :) Får se om jag spelar matchen på tisdag. Det är sista matchen, seriefinal, måstematch och då ska laget toppas (och det tycker jag såklart är helt rätt). Bästa laget spelar tycker jag! Då får man ta en bänkning :) 

Sängdags nu så ska jag klura lite mer på en matchmaking... :P

Inga kommentarer: