onsdag 4 mars 2009

Ge mig...

Ni kanske tycker att jag överdriver med allt mitt tjat om snö men nu i dagarna så har faktiskt ett tak på ca 300 kvadratmeter rasat in och mosat en hel butik pga för mycket snö på taket. Dessutom var vår match igår inställd pga för mycket snö. Var är våren?!? Ge mig vår!!!

Inte fick jag något internet igår... Somnade istället innan 18 och sov till 22 :$ Powernap hette det va? Sen startade VM i sängvridning... Kunde ju inte somna utan fick söndagsångest delux, en tisdag... Uff... Det var inte alls kul... :S Ge mig internet!!!

3 år sen jag var ihop med någon... Hmpf, vad länge det har blivit! What happend?! Ge mig en karl!!! ;)

8 kommentarer:

Lotta Dahm sa...

Vår o karl... stora krav du har :O) I skåne är det alltid vår och där kanske det finns en påg också :O)

Tack för att du brydde dig på min blogg

Ass sa...

Man kan ju alltid ha förhoppningar i alla fall :)

Det vet du att jag gör!!

David sa...

Inställd innebandy p g a för mkt snö??? Sånt kan nog bara hända i Norge va? :D

Ass sa...

Pga för mycket snö på taket till hallen alltså :)

David sa...

Ja, Gud... Snö på taket går ju inte om man skall spela innebandy. ;)

Anonym sa...

I Sverige spelar man inte på taket...

Anonym sa...

Våren är nog snart här!

Måste få upp nåt nytt på sommerbandy... jar har faktiskt tänkte skriva nåt men det står liksom helst still... letade bilder idag också men hittade inte så mycket :(

Det kanske är tråkigt när bara du skriver hela tiden, men den bloggen är MYCKET uppskattad, bara så du vet :)

Ass sa...

Ni förstår risken för takras om ni vill, nu är ni bara jävliga...

Jag har förlorat Internet hemma för stunden :S Men det kommer mer i andra bloggen sen :) Kul att den uppskattas men fler får GÄRNA skriva :)