fredag 20 mars 2009

Ner med nyckeln

Varje morgon på väg till jobbet går jag ut ur mitt lilla hus, låser dörren, stoppar nyckeln i fickan och går till bilen. Inget konstigt i det kanske... men det är ju så att jag inte ens har 10 meter till bilen så VARFÖR stoppar jag då ner nyckeln?! :-O Har tänkt på det massa gånger när jag sen framme vid bilen måste gräva upp nyckeln igen... WHY?!?

Sen väl framme vid jobbet så går jag ur bilen, låser dörren, stoppar nyckeln i fickan och går till ingången. Samma sak där fast ett något längre avstånd. Kanske 50 meter. (Nej jag sliter inte ut mig på gång om dagarna ;) ) Så onödigt att stoppa ner dom...

Idag försökte jag komma ihåg att inte stoppa ner dom men av ren reflex åkte dom ner två gånger om... Aja...

Det var morgondagens funderingar det...

3 kommentarer:

Tjoxen sa...

Fan vad efterblivet att göra så där!

Unknown sa...

Du har alltså redan bestämt vad du ska fundera på imorgon? Imponerande, eller oroväckande???

Ass sa...

Det är morgon, ha inte för höga förväntningar på mina inläggs logik, stavning eller uppbyggnad då ;)