lördag 14 mars 2009

Melodifestivaltippning

Ikväll är det dags för melodifestivalen och då hör ju tippning till traditionen (i alla fall för mig). Har lyssnat och klurat lite och så här slutar det ikväll om jag får bestämma: 

Min hjärttippning

Dock så tror jag ju inte att resten av svenskarna tycker lika som jag så jag tror att det kommer sluta så här: 

Min hjärntippning

Så nu vädjar jag till svenska folket: Snälla snälla låt mig slippa se den där hemska Ugglan vinna ikväll!!! Jag har hellre fel i min tippning om vi säger så ;)

Utmana mig gärna med en egen tippning :) 
Rätt placering 3 poäng
En placering ifrån 2 poäng
Två placeringar ifrån 1 poäng
Längre bort 0 poäng

Go Alcazar!!! 

Spännande att se om hjärta eller hjärna vinner...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

KLART JAG ÄR MED...

Så nu ska vi se... Allvarligt är Caroline segertippad?? Hur e det möjligt? Jag skiter i de-et och tippar så här (fan va svårt...):

1. Marlena
2. Måns
3. Caroline
4. Alcazar
5. EMD
6. H.E.A.T
7. Sarah
8. Agnes
9. Molly
10. Emilia
11.Sofia

Böev ju int ehelt olikt ditt... Men fasen va svårt! Jag hejar inte på ngn!

Torbjörn sa...

Ok då...hjärntippning

1. Marlena
2. Ugglas
3. Måns
4. EMD
5. Alcazar
6. H.E.A.T
7. Sarah
8. Agnes
9. Molly
10. Emilia
11. Sofia

Hjärttippning orkar jag inte, men jag tänker rösta på H.E.A.T!