onsdag 18 mars 2009

Den första sovjetstaten

Kan inte annat än att le åt detta. Ryssland har lackat ur totalt över melodifestivalens pausunderhållning Tingeling. Personligen så tyckte jag det var riktigt skoj :) Jag menar, de är ju för fasen bara skämt! Jag menar, det är ju inge kul att skämta om en bög om man inte "gör honom" fjollig och överdriver... Det är ju det som är grejen... Inte skulle jag bli sur om några gjorde en pausunderhållning om blondiner som dansade runt en midsommarstång efter att ha käkat köttbullar -eller vad som nu anses som riktigt svenskt. Men så har kanske inte Sverige lika mycket att "skämmas över" som Ryssland :P 

Rolig kommentar under artikeln från en 18åring som var en av de få som inte gillade detta: "Jaså då var det kanske bara jag som tyckte att sketchen stank amatörism, och var inte ett piss rolig. Men å andra sidan har rätt mycket högre IQ än medelsvensken..."

1-Vad har humor med IQ att göra?
2-Meningsbyggnad har inget med IQ att göra eller?

Nu ska jag lyssna på tingeling igen :D

Inga kommentarer: