tisdag 31 mars 2009

Detroit


Bror ringde idag och sa att Detroit Red Wings ska komma till Karlstad i höst och möta Färjestad -biljettsläpp idag. JAAA!!! sa jag och nu är biljetterna fixade :) I like! Förstå vilka spelade man kan få se då... Världens bästa...

Annars då: Massa massa massa jobb... Det är jobbigt nu, men 2 dagar kvar till ledigt! Det är inte så mycket ändå... :) 

Kvällens aktivitet blir bänknötande på seriefinalen. Hehe, faktiskt ingen fara att starta på bänken, det var väntat -men det är klart man vill spela... Kanske jag får hoppa in något...

Känner mig lite småkär... Det är nog för att våren kommer imorgon :) Visst Zäta?! :) Undrar vem det är i bara?! :D

1 April imorgon... Jag vill återigen få detta sagt:
Ett skämt som är FÖR troligt är inte ett Aprilskämt, typ: 
-Jag åt ostsmörgås till frukost idag. 
-Jaha...
-April april, jag åt fil!!! 
INTE roligt...
Ett skämt som man måste spendera lång tid att övertala någon för att den ska tro på är inte heller ett Aprilskämt, typ: 
-Nej det där tror jag inte på!
-Jo jag lovar! 
-Nej det är inte sant! 
-Jag lovar och svär!!! 
-Ja okejdå, om du lovar och svär.. 
-April april!!! 
INTE roligt...

Inga kommentarer: