onsdag 3 november 2010

Uppskjutet

Nu tror ni kanske att jag ska skriva om åkattraktionen på Liseberg -men nejdå, det är bara jag som återigen har skjutit upp saker...

Som förra inlägget berättade så har jag ju idag haft tvätt och donkväll hemma. Jag verkligen måste städa efter helgen! Dessutom så kommer de för att mäta inför omtapetsering imorgon och jag kan inte släppa in dom så som det ser ut nu alltså... Verkligen inte...

MEN

Det går ju faktiskt att gå upp imorgon bitti och städa istället... Ja och går det att skjuta upp så gör jag ju det...

Ibland är det jobbigt att vara bäst på allt -så som att vara bäst på att skjuta upp saker...

En annan sak:
Treadstone har nu några fler låtar på spotify :) I like!

En tredje sak:
Jag sover fortfarande snett... Behöver någon som sparkar mig i arslet och följer med mig och fixar plankor...

En fjärde sak:
Jag kan inte få telefonen att ringa bara genom att stirra på den :S

En nonsens sak:
Jag är sugen på att se Star Wars. Vet ni föresten att jag har vänner som inte har sett alla filmerna!?! Det är ju galet... Även om man inte gillar dom så har man ju sett dom...

Darth och Luke i en spännande fight

4 kommentarer:

Westblad sa...

Luke ser lite väl nöjd ut över sin "sabel"

Ass sa...

Skulle inte du vara så nöjd om du hade en ljussabel?!? ;)

Westblad sa...

Om jag hade DEN ljussabeln skulle jag vara nöjd ;) ..eller besvärad..

Ass sa...

:D