söndag 14 november 2010

DISC

Anledningen till att jag varit till Norge några dagar är för att vara med på en kurs där man plockar fram en personlighetsprofil genom att svara på ett gäng med frågor (som vi besvarat innan kursen). Man får även veta mer om de olika profilerna och hur man ska vara mot de olika typerna. Bara ett litet problem: Mina svar är tydligen så konstiga och ger en så ologisk profil att jag fick gör om frågorna inför kursen. Jag är sen med på dag 1 och på slutet av den så får jag prata med föreläsaren: Svaren är fortfarande märkliga... Jag måste göra om testet igen... Jag fick kommentarer så som: "Du verkar ha inre konflikter."

Nu känner jag mig lite schizofren... :S

Det var i alla fall mycket trevligt att träffa folket i Larvik -även om jag inte hann träffa alla jag ville se. Dock släpade jag med madrass i onödan -däckade nämligen i Tobbes 2-sits båda kvällarna och sov där båda nätterna. Något dåligt för nacken och inte så skönt att vakna upp och fortfarande ha sovande fötter -men men, skönt att somna så i alla fall :)

Även om det finns lite saker jag saknar (främst personer) med Larvik så: NEJ! Jag vill inte tillbaka!

"Allt är bättre i Karlstad!" :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Speciellt ishockeyn va :-) hoppas allt är bra med dig annars

Ass sa...

Självklart :) Men jag har inte alls hunnit med så många matcher :S Annars: Allt mycket bra :D