fredag 26 november 2010

Inneskor

Igår var det premiär för nya stövlarna till jobbet. Varma och sköna var de att traska till jobbet i MEN väl framme på jobbet: Vilken bastu!!! Så det var bara att haka på trenden (om det nu kan kallas trend när två stycken skrivit om det på faceboook? ;) ) och skaffa inneskor!

Kände att det var läge att skaffa mitt absolut första par intersporttofflor. Denna "sko" som alla som har är såååå förtjusta i... Knatade iväg till Intersport och shoppade loss.


Hmm, jag vet inte ja... De är fantastiskt fula, inte sköna (vad är det för märklig form vid tårna??) och de är livsfarligt hala... Hmm... Kanske kärleken får växa fram...

Annars då?

En innebandykväll igår: Coach i DM-matchen för flicklaget. Min första coachförlust :S Vet inte riktigt vad som gick galet... På pappret kändes laget så bra men jag lyckades inte få ut 100% ur dom... Får klura på hur jag ska lyckas med det på ett bra sätt... De kan ju! Nu börjar jag förstå en tränares frustration när inte laget går bra...

Utan mat i magen (svårt att hinna med både jobb och tidiga samlingar) var det sen dags för egen träning. Ja gissa hur det gick en sen torsdagkväll? Huvudet var inte helt med, inte lusten heller... Ville bara hem och äta... Detta tills det blev tvåmål och jag äntligen fick spela med Camillass :D Det är ju så fantastiskt roligt :) Då glömde jag bort både hunger och trötthet -märkligt sånt där :)

Helgplanen är som följer: Städa, Baka, Match, Släktkalas, 3*30årskalas, Bakis
Blir nog en bra helg :)

Inga kommentarer: