lördag 6 november 2010

Imma

Vädret nu, eller säger man klimatet?! Aja, det blir i alla fall väldigt ofta imma på rutorna i bilen nuförtiden. Det gör att det kan bli lite pinsamt för mig om jag har passagerare med mig.

Det är nämligen så att mina kära syskonbarn i Gamby har suttit och flåsat och ritat manliga könsorgan på rutorna :S Nu har dock även Camilla signerat bilen med en Kamel -dock gjorde hon det utan att se vad som redan fanns ritat på rutan... Så munnen på kamelen hamnade lite dumt i förhållande till tidigare ritade objekt...

Camillass försökte sen rädda situationen genom att istället rita en buske över könsorganet -vet inte helt om det gjorde det hela bättre...

Idag ska jag i alla fall ut och åka med bilen -Billingsfors baby!!! Match med u-laget -dags för första vinsten har jag bestämt! Så det så!

Känner ni igen det här gamla laget förövrigt? :P

Tommy, Ia, Larsa, Jinn, Malm, Becca, Sofie, G, Rolle
Palle, Jag, Sofia, Carro, Camilla
Johanna
Det var tider det ;)

1 kommentar:

Lollo sa...

Hahahahaha!
Kan du inte ta kort på allt roligt som händer dig!