måndag 15 november 2010

50000

WOW GUN!!! Gränsen på 50000 läsare är sprängd :) I like! Jaja, det är väl ingen stor summa egentligen... Men ändå i snitt 48 om dagen -inte så illa! Kul att folk vill läsa det jag plitar ner! :)

WOOHOO!!!
Annars då?

Måndagmorgon och jag sitter i min onepiece (inte ofta Norge är före Sverige med något!) och har ingen större lust att gå ur den och traska till jobbet men men... Är väl bara att bege sig antar jag...


Har förövrigt kommit på en till sak jag saknar med Larvik: Min kamin!


Så här vill jag ligga hela dagen...

Veckan som kommer går i innebandyns tecken: Måndag, Onsdag, Torsdag, Söndag
Konsert på fredag med Johnossi och förhoppningsvis besök av Tobbe till det.


Dagens låt blir därför: Johnossi - 18 karat gold

Ny vecka alltså: Nu kör vi!!! :)

Inga kommentarer: