söndag 7 november 2010

"Ny" musik

Jag har ny bilmusik förövrigt på min resa hemhem. En drös med sabatonlåtar och sen har jag försökt hitta lite nya låtar från spotifys innelista. De här lyckades kvala in: 

Men snälla någon -hjälp mig att komma på vilken låt den liknar när han sjunger om att sätta händerna i vädret! Bör vara från typ 95 kanske... 

Den fick inte plats på sommarskivorna. Snart konsert här i Karlstad förövrigt! :) 

Lite Lisadunk :) Mycket sånt på innelistan faktiskt... Vore kul med lite mer variation...

Haha, jag vet inte om jag tycker den är bra alls faktiskt -men jag smilar av den i alla fall och den får mig på humör :) Som en bättre Dr Bombay?

Men absoluta favoriten just nu är: 
Jag vet, något förvånande att jag gillar en softlåt -men åhhhh... Texten -Till och med mitt ishjärta (som jag hört att jag tydligen har... hmpf...) smälter lite ;) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.mnftiu.cc/category/ffo_023

Ass sa...

Det där gav mig inte svar på frågan va?!? Orkade inte läsa allt...