onsdag 17 november 2010

Tränare

Ny karriär på gång -så jag har något att göra när jag blivit för gammal för att spela själv: Tränare (för Grums u-lag)! Nervöst! :S Men även roligt såklart -annars skulle jag inte göra det! :)

Nu är i alla fall det "hemska" över -debuten. Vet inte helt om jag är nöjd faktiskt, det är svårt, så mycket att tänka på... Ja och jag var så nervös... Kommer folk gilla det? Man kan ju tro att jag som lätt häver ur mig saker i tid och otid inte ska ha några problem, men när man står där och alla lyssnar på just dig -Hua... Stamma, staka sig, bli generad...

Aja, tyckte det gick bra med övningarna och att jag fick fram det jag ville i alla fall! Men jag kanske verkade lite väl arg... Jag var inte alls sur! Men det är svårt hur man får folk att sluta göra fel utan att skälla lite... Något att jobba på för mig! Imorgon är det dags för match och första vinsten för säsongen -en coachvinst lär det ju bli ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan nog axla den rollen rätt bra tror jag!

Ass sa...

Tack :D