tisdag 23 november 2010

Johnossi

Besök i helgen som sagt: Lina och Tobbe trillade in på fredagkvällen och ihop med fröken Nordin gick vi sedan ut till Nöjes för konsert med Johnossi: Stau stau immer stau!!! :S Kö upp runt hörnet och ännu jobbigare kö när vi väl kom in och ville hänga in jackorna. Surt!

Konserten i sig var sen dock bra, när vi väl kommit in! Lite lam publik men bandet får helt klart godkänt!

Johnossi
Det tråkiga med Nöjes är dock att det är så ungt folk = fjortisfyllor :S Toaletterna var inte överdrivet trevliga -kräk överallt :S

The girls
Mitt sällskap posar
Men annars var det som på vilket annat uteställe som helst: Det luktade svett och fis :S

Uuuuuhhh
Jag höll på att hamna i bråk när jag började buffa på "min kompis" och drygade mig: Va fan, sluta träng dig, det här är min plats (hon stod före i baren). Bara det... att det visade sig inte vara min kompis... Bara en som var väldigt lik med likadan tröja.. :S Oups!!! Det var bara att be så hemskt mycket om ursäkt och skämmas...

Lördagen blev väldans soft. Knatade runt på stan, visade jobbet, handlade lite (med betoning på lite), hyrde film och bosatte oss i sofforna. Jag misslyckades återigen med filmvalet (även om min hade högst betyg på imdb) så det lär dröja ett tag igen innan jag får välja... Typiskt...

Esse blev sugen på godis och grävde djupt i Tobbes godispåse och lyckades faktiskt gräva upp en dumle som sen for runt över hela golvet.

Mmm, godis...

Success!!!
Vet inte vad det är som gör dumlepapper (med eller utan innehåll) så roligt... Undrar förövrigt var den har tagit vägen... Hmm...

Inga kommentarer: