onsdag 10 november 2010

Modeblogg

Tänkte att jag skulle testa det här med vinterjacka och vinterskor -eller i alla fall jackbiten. Har ju inte direkt använt något av det de senaste åren. Tjocka tröjor under höstjacka och gympaskor funkar väl alltid?!? :)

I alla fall: Drog ut på stan för att återigen kika på jackor. Sist kom jag hem med fler tjocka tröjor istället -lätt hänt! Denna gången körde jag på båda sakerna + att det blev lite annat också... Också det lätt hänt! :)

Svart och boooring
eller
Stilren och snygg?
Randig myströja
-utan luva faktiskt! Ovanligt (för mig)!
Randigt som gäller verkar det som...
Svart långtröja som tyvärr verkar älska katthår :S
Vet inte vad jag tycker om dom helt... Funkar?
Hmm, får nog klura lite på dom...
Varma är dom i alla fall!
Underställ är ju bara så hett!!!
Hade jag haft en helkroppsspegel hade ni fått se det på ;)

Inga kommentarer: