torsdag 18 november 2010

Förvirrad?

När jag kom till träningen igår och öppnade väskan så märkte jag att Amandas vattenflaska låg däri -men inte min... Hmm... Aja, det kanske jag kunde förstå, båda namnen börjar ju på A i alla fall...

Men sen låg inte heller min klubba i väskan! :-O What??? Förstod ingenting... Den glömmer man ju inte! Jag hade för mig att jag kollat runt min plats i måndags men tydligen inte då... Tänkte jag...

Sen kom svaret: Marie hade råkat ta både min klubba och min vattenflaska i måndags så jag var inte helt förvirrad (bara gällande vattenflaskan då). Det här är andra gången Marie snor min klubba. Första gången var på match när hon helt plötsligt dragit ut på plan med min klubba istället för sin. Får nog börja hålla ögonen på henne... ;)

Match ikväll med u-laget som sagt och jag har dubbelkollat att klubban och vattenflaskan är i väskan :P

Undrar om vi ska ta någon lagbild snart?!

FCL 2005/2006
Det var tider det! ;)

2 kommentarer:

Zäta sa...

Fasen vilken bra lagbild det där är!! Älskar Mirjas look :-)

Ass sa...

Mycket vackert! :D Både bilden och Mirjas look :)