fredag 29 november 2013

Topptorsdag?

Gårdagen hade alla möjligheter att bli minst lika bra som onsdagen. Men skulle jag verkligen få uppleva en sån där topptorsdag?

Det började bra: Tårtrester till frukost! Nomnomnomnom!


Sen kommer några riktigt trevliga nyheter! Inte bara det att Alcazar återigen ska vara med i melodifestivalen: DR ALBAN är med nästa år! :D

Det är ju helt fantastiskt! Jag vill rösta nu! Planerar att åka ner till Göteborg då faktiskt, det kan det vara värt :)

Sen kom bakslaget :( Torsdagsförbannelsen!

Tobias bjuder på godis... Jag tar en center (ett säkert kort)...
Uhh, den här har legat emot lakrits! säger jag...
UUUHHHHH, de här ÄR lakrits!!! säger jag och springer mot toaletten för att spotta och skölja munnen!
Vem stoppar lakritsfyllning i center? Det är fäen inte okej!!! Usch...

Dagen var förstörd!

Det kändes dock lite bättre på kvällen när jag fick gå på musikal. Fick dessutom vara med på bild så där snett och häftigt ihop med showens stjärna :)


Shrek rekommenderas till de som ännu inte har hunnit gå på den! Passar både stora och små! Se den!

Inga kommentarer: