lördag 23 november 2013

Säsongskort till salu?

På väg ut till arenan idag för att se Färjestad-Brynäs tänkte jag: Vilken "tur" jag har som bor i Karlstad och kan åka och se mitt lag spela så pass ofta som jag faktiskt kan nu! :)

Dock verkar det vara slut med det nu... Ja för jag vill ju att de ska vinna! Det verkar de inte vilja göra när jag är i hallen... 

Antal vinster när jag varit i hallen: 0
Antal vinster när jag inte varit i hallen: 3

Antal vinster i förlängning när jag varit i hallen: 0
Antal vinster i förlängning när jag inte varit i hallen: 0

Antal förluster i förlängning när jag varit i hallen: 3
Antal förluster i förlängning när jag inte varit i hallen: 1

Antal förluster när jag varit i hallen: 4
Antal förluster när jag inte varit i hallen: 1

Nu är visserligen 3 hemmavinster på 12 försök brutalt dåligt... Men ändå! Faktum kvarstår att de ännu inte vunnit hemma när jag har varit där. Får se om jag vågar åka dit på onsdag... AIK ska väl inte vara så svåra att slå?! ;)

Inga kommentarer: