fredag 1 november 2013

Obi-Mom Kenobi

Helgen ska jag spendera i Hjortkvarn. Det var fasligt länge sen jag var här "ordentligt", alltså mer än bara några timmar. 12 veckor sen faktiskt... Bedrövligt!

Blev mött av Esse direkt i hallen. Det kändes väldigt bra att han vågar gå omkring och vara sig själv här :) Började klappa honom och han spann direkt! Inget märkvärdigt med det egentligen, men det är första gången jag hört honom spinna sen flytten i juli, så det var riktigt skönt att höra :)

Mor hade fått en present, en snugrug/pläd med ärmar. Jag fick direkt starwars-tankar! Hon såg ju ut som Obi-Wan. Jag döpte henne därför till Obi-Mom och skrattade sen gott åt mitt egna skämt :)


Kanske var lite extra star wars-inspirerad eftersom filmerna visas på sexan den här veckan. Kan även vara för att jag har fastnat i ett spel: Angry Birds Star Wars.

Har aldrig spelat Angry Birds förut. Vet inte varför. Men jag önskar att jag inte hade börjat! Eller så önskar jag att jag inte var så bedrövligt envis med att jag måste klara allt som jag börjar med... Igår spelade jag så mycket att mobilen blev överhettad och stängde av sig... Sjuttiotolvhundra banor kvar... Jag har att göra...

Inga kommentarer: