tisdag 5 november 2013

Grattis Astrid

Eftersom jag och mina syskon inte längre firar varandras födelsedagar så tycker jag att jag får ge mig själv en födelsedagspresent från mig själv. Dock är jag tämligen värdelös på att vänta... Så igår, några veckor för tidigt, köpte jag mig en födelsedagspresent :)

Egentligen har jag inte lyckats övertala min hjärna att detta är ett nödvändigt köp, ja och för att vara ärlig så är det inget nödvändigt köp... Men ibland måste man väl få köpa roliga saker också :)

Nu har i alla fall även jag en egen surfplatta, en Samsung Galaxy Tab 3 10.1 (som synes på bilden) :)


Funkade väldigt smidigt att få igång allting och alla appar jag har på mobilen kom över till plattan utan att jag gjorde någonting. Så smidigt ska det vara!

Dock så måste man ju börja om på de flesta spelen, så räkna inte med att jag kommer vara så social den närmaste framtiden... :P

Inga kommentarer: