tisdag 19 november 2013

Nedräkning, skostrumpor och massage

Äntligen har jag fått tag i en chokladkalender! Det gjorde mig ingenting att det var Hello Kitty-motiv. Elis var kanske inte riktigt lika okej med det... Men han ska väl vara glad att han får en kalender! Det känns ändå fasligt bra att ha en kalender så att jag är redo för månadsskiftet.


Fick trevlig post idag: Nya skor! Eller i alla fall nästan... Strumpor som ser ut som skor :)


Annars då? Varit på massage idag och fått råd om att stretcha och styrketräna, så nu måste jag väl ta tag i träningsbiten på riktigt... Ny massage om några veckor och då vill hon se en förändring...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

BodyPump! Testa det :-)
Vi kan provträna på fredagen du kommer hit? Det finns ett pass kl 17 på fredagar :-)

Dina kalendrar är förtjusande! Love it :-)

Ass sa...

Hehe, om jag hinner komma redan på fredagen kanske det vore en hit :)