söndag 10 november 2013

Bitstrips

Såg att flera av mina vänner la upp bilder som såg ut att komma från serietidningar men med karaktärer som såg ut som de själva. Jag blev nyfiken! Insåg att de använde sig av en app som heter bitstrips och det var jag såklart tvungen att prova!

Kul att försöka skapa en avatar av sig själv! Vad tycker ni? Kan man se att det är jag? Jag är i alla fall nöjd med profilbilden ;)


Sen kan man sätta sin karaktär i en mängd av situationer, med eller utan vänner som också har en avatar. Vissa blir riktigt roliga, andra bara konstiga och tråkiga och vissa blir helt sanna! Det här är ju inte påhitt ens...


Så lömsk hon ser ut den där Hanny Montanny...

Det här är en app som nog inte är underhållande så där särskilt länge, jag har i stort sätt redan tröttnat på den, men den var skoj ändå :)

En annan sann berättelse:


Så nu blir det tv-spel! :)

Inga kommentarer: