onsdag 20 november 2013

Spelhelg - Extrabilder

Nu har jag snott några bilder från Elis ifrån helgen. Först ut en bild från den allra första Sänka dig-matchen, en match mellan mig och Jocke. Precis som i Othello hade vi tydligen väldigt lik taktik :) En större längst ner i botten, den andra lodrätt mitt på spelplanen. En DESTROOYYAAA längst ut till vänster och den andra näst längst upp på spelplanen, med gummibåten under.


Skrämmande likt!

Jag gillar kakor...


Kan nog förstå de som tycker att jag borde vara kakmonstret om jag var en av mupparna...

Magda skojade till det lite... Något som Jocke tyckte var hysteriskt kul :D


Så var vi ute en sväng, som sagt, och spanade på månen som lös ovanför Brevensgården.


Are you suggesting we blow up the moon?


Några bilder på huset blev det också:






Jag är redan sugen på ny spelhelg! När är nästa? :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ser också ut som ett riktigt kakmonster :-) Fast det är ju inte förvånande, jag är ju ett ;-) Förhoppningsvis får vi en spelhelg snart, längtar redan. Det är ju så roligt :-) //Emmelie a.k.a. kakmonstret

Ass sa...

Vi får sikta på februari tror jag! :)

Lisa Eriksson sa...

Såg väldigt trevligt ut :-) Kul med bara roligheter under hela helgen :-)

Ass sa...

Mycket trevligt med helghelg sådär :) Avslappnat och ingen stress till något också -gött!