onsdag 4 september 2013

Stolpjakt - Runda 10

Det är fasligt mycket vardag just nu... Jag går upp, äter frukost, går till jobbet, svär över jobbet, äter lunch, svär lite mer över jobbet, går hem, fastnar i soffan, inser att jag måste äta, lagar mat, äter mat, fastnar i soffan, tänker Jag kan ju inte bara sitta här och kolla på repriser av serier jag redan har sett!, sätter på en film istället..., somnar i soffan, vaknar yrvaken och undrar hur filmen slutade, lägger mig i sängen och sover.

Det är rätt skönt dock :) Men det är inte så där överdrivet kul att läsa om i en blogg kanske...

Idag var jag i alla fall ute en sväng i skogen igen och letade Friska Karlstad-pinnar. Elis ville inte med idag utan ville hellre plocka svamp. Förstår inte varför han inte ville med mig?! Det fanns ju massvis med svamp där jag var!


Betade av hela tillägskartan över Stodene idag i alla fall och är nu uppe på 3-siffrigt :)

Runda 10
Kontroller: 25
Tid: 2 timmar 11 minuter
Avstånd: 11,5 km

Totalt
Kontroller: 110
Tid: 20 timmar 50 minuter
Avstånd: 90,2 km
Rundor: 10

Inga kommentarer: