onsdag 18 september 2013

Brädspel och sånt

Idag bjuds ni på en fasligt blandad kompott utan antydan till röd tråd. Det får ni leva med :)

Till att börja med hittade jag på lunchen idag ett ställe jag och Michelle ska besöka när hon kommer på besök :)


Där ska vi sitta och sjunga att vi har lök på våra huvuden och att vi är kycklingkebab :)

Jag hann med mer på lunchen. Spanade in en ny affär (TGR) full med saker (läs: skräp) som jag inte visste att jag "behövde" innan jag gick in där. Som den här enormt stora kortleken! :)


Känns som att man är i jättelandet i Super Mario Bros 3 när man spelar med den :)

Fick med mig hem ett brädspel också. Hade ingen aning om hur det funkade innan (reglerna var nämligen i den inplastade förpackningen och det stod inget om det utanpå) men jag tokchansade på att det kunde vara värt 30 kr :) Räknespel kallades det -så det borde ju passa mig tänkte jag.


Det var löjligt simpelt och jag skulle inte tro att det är underhållande särskilt länge. Eventuellt bara jag och Jocke som kan uppskatta det... MEN så kom jag på hur man kan göra om det till dryckesspel :) Då kan det nog både vara underhållande ett bra tag och uppskattas av fler :)

Har ni förövrigt haft en bra dag idag? Inte det? Då vet jag varför! Strul visades på tv idag!


Det är aldrig en bra dag när det är Strul på tv... Det vet väl alla?!? :P Visst Jocke!? Visst?!

Nu ska jag bädda ner mig ihop med min nya bok: Berts fejsbok :)


Ja, jag vet... Det är en barnbok... Eller ungdomsbok... Men jag tror den kan vara fasligt rolig och att man kan känna igen facebookbeteenden bland sina så kallade vänner :) Får återkomma med en rapport sen när jag har läst den.  

Inga kommentarer: