fredag 6 september 2013

Pou

Jag spelar inte så många spel på min mobil. Har länge kört temple run, så länge så att jag inte längre kan "bli bättre/komma längre" :S Tråkigt...

Så visade Kim och Jenny mig Pou när jag var i Hjortkvarn sist... Varför gjorde de det?! Nu är jag ju fast :S

Pou är ett barnspel med väldigt simpla spel/uppdrag... Typ göra så många straffmål som möjligt i rad i fotboll, memory, flyga så långt som möjligt, med mera med mera...

Man ska även ta hand om sin Pou/figur. Se till att den får mat, har hälsa, roligt och inte är för trött. Lite som en tamagotchi faktiskt :) Jag har just köpt min Pou en fräsig kodräkt! Visst är den fin?!


Simpla spel som sagt, men jag vill ju hela tiden slå mina rekord... Så jag är fast... :S

Har du för mycket fritid: Ladda ner! Annars: NEJ, GÖR DET INTE!!! ;)

2 kommentarer:

Rogersdottern sa...

Visst är det ett helt onödigt men ändå på nått sätt beroendeframkallande... Inte bra alls... Barnsligt är det oxå.... Och roligt...

Ass sa...

Ja, jag kan bara hålla med :)

Men skönt för det går ju väldigt snabbt att fylla alla "mätare" så man "måste" ju inte lägga en massa tid på det.