fredag 6 september 2013

Klänning med blixt

Imorgon ska jag på bröllop. När jag för ett tag sedan kikade igenom mitt klänningsförråd (det gick väldigt fort) insåg jag att jag inte hade något bröllopsdugligt.

Åhhh jobbigt! Inte bara att behöva ha klänning utan även att behöva hitta en som jag i alla fall kan tänka mig att gå i. Sådana jobbiga beslut skjuter jag gärna upp... Länge...

Idag insåg jag att jag inte kunde skjuta upp det längre utan gick på lunchen in i en affär, provade tre klänningar, tre kavajer och sen var jag klar! Det var snabbt, effektivt och jag känner mig i alla fall relativt bekväm i det :)


Sorry för blixten men det var så fasligt taskigt ljus annars :S


Får det godkänt? Snälla säg ja! :S För jag har ingen b-plan...

3 kommentarer:

T (som i Tråkigt Tidningsbud) sa...

Ser snyggt avskalat och sobert ut, utan att se tråkigt ut. Med ordet du efterlyste: ja.

Ass sa...

Så bra :) Tack!

Maritta H sa...

snyggt snyggt...