torsdag 5 september 2013

AW med karaoke

Ikväll bjöd jobbets fastighetsvärd in till after work på Rockbaren här i Karlstad. Tanken var väl att man skulle mingla med de andra i byggnaden/kvarteret, men vi (jag, Tobbe och Kalle) hängde egentligen bara med varandra. Trevligt i vilket fall :) Det blev några glas vin och jag fotade så där snett och häftigt.


När "minglet" var slut började karaoken... Det var... Hmm... Underhållande :)

Det finns 3 typer som sjunger karaoke:
1 - De som faktiskt kan sjunga, men det är ju inte så jävla kul att lyssna på... Dessutom har de en dryg attityd... Såååå jävla bra sjunger de faktiskt inte att de har rätt att ha så mycket attityd...
2 - De som tror att de kan sjunga bättre än vad de kan. De sätter vissa delar, men inte allt... och när de inte sätter det så hörs det... Ordentligt! :S
3 - (Mina favoriter) De som verkligen inte kan sjunga men ändå försöker för att de tycker det är roligt :) Har ofta sköna låtval så det gör liksom inget att det låter förjävligt :)

En av treorna ikväll var Bengt:


Det var i alla fall en trevlig kväll :) Kalle fick ge upp tidigare på grund av sån där sambo och barn men jag och Tobbe höll ut lite längre och umgicks även med Christer Pettersson. Försökte lura ut Malinda efter jobbet, men hon "hade huvudvärk"... Det hade Marie aldrig haft... Ja och om hon hade haft det hade hon gått ut ändå! Jag saknar Marie...

Inga kommentarer: