fredag 13 september 2013

Årets sista båttur

Ja jag tror i alla fall att gårdagen bjöd på årets sista glidartur för mig. Fisketurer kan det nog bli, men inte bara ut och åka för åkandets skull. Solen ville turligt nog vara med mig, Elis och Ingela på turen i alla fall.


Rallyföraren fick också testa på att köra och verkade gilla det.


Tog en fika i solen och spanade på båtar som åkte förbi.


Dagen till ära använde jag och Elis de nya fisketeamtröjorna. Tycker det blev riktigt snygga! Ja inte för att jag är med i teamet då, men vi är några stycken som brukar vara med en del som också har skaffat tröjor.


Detta blev dock ofantligt pinsamt i hissen på väg upp när vi träffade på grannen. Matchande outfits... Kändes inte bra alls! Får turas om att ha tröjorna tror jag allt...

Men något trevligare: Det visades sig att vi var på bäversafari! :D Från att ha gått i över 30 år utan att ha sett en bäver så är de nu överallt! Såg 4-5 stycken på denna tur :)


Var ute i skymningen och det är perfekt bävertid visade det sig.

Var även en bra tid för fotografering :)


Men ännu bättre tid för fotografering hade Elis på sin svamptur tidigare i veckan. Dimma i solnedgång, tacksamt att fota! Spana in bilderna här!

Inga kommentarer: