torsdag 19 september 2013

Framtid, Winston, London och In Flames

Tror jag fortsätter på temat utan röd tråd för jag har bara lite småplock att rapportera idag också...

Har köpt biljett till en stand up-show med Jesper Rönndahl :) Tror det kan bli galet skoj :) Dagens tips: Boka du också! :)


Fick vara hundvakt en snabbis efter jobbet åt Bob Winston. Det blev pinnkastande, pinngnagande och öva på att hoppa upp och sitta fint på bänken. Gick strålande tills Tobbe kom och skulle hämta honom, då blev han så till sig att han inte längre kunde ha koll på benen så han trillade ner och hade sig :P


Annars då? Sjukt avundsjuk på Lovva och Michelle som är till London nu... Undrar om de åker förbi där jag har bott... Kanske går på min stammispub... Jag måste åka dit snart igen och spana läget!!

Sist: In Flames ska spela en spelning till innan det blir uppehåll för att skriva nya skiva. Nästa fredag (27/9) på Gröna Lund. Någon som vill med? :)

Inga kommentarer: