måndag 9 september 2013

Det är ju rätt, men fel fel fel!

ÄNTLIGEN har vi lyckats lokalisera den hemska stank som funnits i lägenheten! Det var två cider som hade gått sönder, stått och läckt och jäst i gästrummet. Skönt att ha lyckats komma på vad det var som luktade så förfärligt!

Det blev med andra ord att göra rent golv och skölja av allt som blivit kladdigt. Eftersom jag var borta i helgen fick Elis fixa med detta. Den spontana tanken när man ser att det är fixat borde ju vara: Himla bra att detta är fixat! Den andra tanken borde vara: Nu när de är rena igen kan jag ställa tillbaka dom där de ska stå. 

Min första tanke är: Varför har han ställt 3 stycken löst på golvet när det hade blivit precis lika höga staplar om han ställt de lösa på de på staplar med bara 2 cider?

Min andra tanke är: Varför har han inte ställt det i 5*3 rader (eftersom det är 15 staplar)?


Haha, vad är det för fel på mig? :D Jag bör väl nämna att jag inte sa mina tankar högt... Så riktigt så illa är det inte... Men att jag tänker det först... Det är nog inte så normalt?! :) Finns det någon som hade tänkt lika som jag?! Hoppas :)

P.S. Jag har nu ställt det i lika höga staplar 5*3 i väntan på att jag ska ha tid att ställa det på rätt plats... Kunde inte låta bli...

Inga kommentarer: