onsdag 25 september 2013

Mot Stockholm

Det visade sig vara ett bra drag att annonsera efter sällskap :) Nu har allt löst sig och på fredag morgon åker jag mot huvudstaden. Visserligen alltför tidigt, men ändå!

Först blir det en tur till kontoret för att jobba och träffa kollegorna.
Sen ska jag försöka hitta mitt hotell som Elis fixade gratis åt mig med sina hotellpoäng :)
Vidare till Gröna Lund som också blir gratis eftersom Jonatan hade något kort jag kunde låna som gav fritt inträde :)
Där har Emil förbarmat sig över mig och gör mig sällskap på konserten.
Så nu är det bara resorna som kostar -det får vara överkomligt :) Bara att ta på sig den fina t-shirten och gå det!


Hade ju som plan att sen möta upp statistikerfolket som ska gå pubrunda, men nu ska det ju vara efterfest med bandet på Tyrol... Fri entré, utlottning av limiterade t-shirts och signerade plattor... Jag måste nog faktiskt gå på det... I alla fall ett tag... :)

Inga kommentarer: