onsdag 30 maj 2012

Semester på ingång

Jag har verkligen ingen motivation alls att gå till jobbet. Jag vill bara ut på nästa äventyr! :) Man borde få ha semester hela sommaren tycker jag... Tänk, man kanske skulle bli sån där ekonomiskt oberoende...

Nästa lottodragning på lördag... Då... ;)


Har i alla fall semester på ingång nu. 1 veckas försemester som uppvärmning inför både midsommar och den riktiga semestern.

Planen är att först göra några saker jag aldrig har gjort förut! På fredag ska jag åka till Tärnsjö (där jag aldrig har varit) och hälsa på släktingar jag aldrig har träffat. Har en drös med kusiner med bihang där som det ska bli kul att se live. Har bara "setts" på facebook, men det verkar vara skönt folk (och vad kan man annars förvänta sig med Karlssons ;) ) så det blir nog riktigt bra!


Fortsätter sen min något oplanerade roadtrip söderöver. Kanske Sala? Kanske Västerås? Kanske båda? Målet är i alla fall hemhem till Hjortkvarn igen. Härja runt med släkten och träffa katten som bor hos mor just för stunden.

Har inga större planer, softa och ta det lugnt. Åka lite moppe, dra till stan och shoppa kanske... Så ska studenterna Michelle och Anton firas på fredagen!


Resan avslutas i alla fall i Örebro för Millencolinfestivalen! Det är jag riktigt taggad för! :) För taggad?


Camping på Gustavsvik och jag vill ju inte tjata, men det är gratis bad ;) En drös med "kändisar" som ska dit så det blir nog varken en lugn eller tråkig stund.


Men men, jobbet måste väl skötas... Off I go... 3 ynka arbetsdagar kvar till roligheterna drar igång!

Inga kommentarer: