tisdag 23 mars 2010

Nytt liv - dag 2

Tro det eller ej, men igår började det :) Okej, allt kanske inte har gått helt enligt planen... :S

Inte jobba över
-Ja, det har skitit sig båda dagarna tyvärr... Sjukt trött på det... På riktigt!

Äta bättre
-Fläckfritt :)

Inte sova i soffan
-Jag har legat där en del, men inte somnat! Framsteg! :P

Träna ordentlig
-Förra veckan hade jag ju tankar på att lägga ner innebandyn, men Zäta fick mig på andra tankar:
"Men du måste ju träna något!"
"Ja, det måste jag ju..."
"Så antingen ger du dig ut och springer eller så åker du på träningen!"
Då blev valet ganska lätt då jag avskyr att bara löpa :)

Idag gjorde jag dock den sämsta träningen jag någonsin har gjort... Fyyyyyyyy... INGET gick rätt :S Gick väl in med dålig inställning och huvudet någon annanstans... Aja... Nästa vecka blir bättre! :) Jag kör träningar i alla fall -inte för att det är så kul längre -men bättre än löpning! :P Matchspel har jag inget sug efter just nu...

Inga kommentarer: